وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

روز مادر مبارک

1393/1/31 14:20
نویسنده : مریم بانو
251 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بهشت من همه آغوش گرم توست

گویی سرم هنوز به بالین نرم توست

پیوسته در هوای تو چشمم به جستجوست

هرلحظه با خیال تو جانم به گفت و گوست

صد قصه عشق بودی و می خوانمت مدام

رفتی و ماند قصه صد عشق ناتمام........

مادر نازنینم !

ازینکه این روزها در کنارم نیستی غمگینم . غمی که نمی توانم بگویم . نه حتی نمی توانم گریه کنم . چون باور میکنی اگه بگم جایی رو ندارم که برم گریه کنم . اصلا وقتش رو ندارم . کسی نیست تا بشینم پیشش و گریه کنم . دیگه دوست ندارم بقیه رو درگیر احساسات و غصه های خودم کنم . از دلسوزی بقیه خسته شدم ...........

مادر عزیزم ! دلم خیلی برات تنگه . نمی دونم اگه بودی  چی می تونستم پیدا کنم که لایق تو باشه و بهت کادو بدم . حالا از دست من فقط صلوات و طلب آمرزش برای تو برمیاد . منو ببخش ...

روزت مبارک مادر عزیزم . جات خیلی بین ما خالیه . خیلی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله لیلا
31 فروردین 93 14:36
روز مادر مبارک مامان مریم نازنین روح مادرت شاد و در آرامش خداوند
هاجر
31 فروردین 93 15:34
مریم عزیزم. روزت مبارک. بهترین هدیه برای مادرت اینه که قوی و خوشحال باشی. مطمئن باش اگه شاد باشی اونم شاد می شه. پس بخند.
مامان محمد امين
11 اردیبهشت 93 12:01
روزت مبارککککککککککککککککککککک هم روز مادر و هم روز کارگر آخه امروز 11 ارديبهشته و روز کارگره خداوند مادرت رو هم رحمت کنه.