وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

تولدتولدتولدت مبارک!

1392/6/3 10:45
نویسنده : مریم بانو
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزی که خواننده وبلاگ ویانا کوچولو هستند و به ما سرمی زنند.

جمعه ١ شهریور تولد ویانای نازنین ما بود . از خداوند بزرگ سپاسگزاریم این نعمت خوب را به ما عطا کرد. امیدوارم بتوانیم قدردان تمامی نعمتهای او خصوصا این نعمت بزرگ باشیم . برای دختر عزیزم طول عمرهمراه با سلامتی ، دل خوش و سعادتمندی آرزو دارم .

دختر گلم ! شرایطی بود که نتونستم اون طور که دوست داشتم در کنارت باشم و تولدت رو جشن بگیرم . منو ببخش . امیدوارم بتونم سالهای آینده جبران کنم . خیلی دوستت داریم من و بابااحمدت . هرلحظه بدون تو برای ما فکری محال و ناشدنی است.

الان تو ٢ روزه که وارد دومین سال زندگیت شدی انشالاه که صدساله بشی گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیتا
3 شهریور 92 17:08
تولد ویانای عزیزمون مبارک


خاله هاجر عزيزم سلام
ممنون به خاطر لطفتون و اينکه تولدم رو تبريک گفتين. من مشتاقانه منتظر ديدن اون دختر شيطونتون هستم که مامانم ميگه اسمش آنيتاست . چرا نمياريش خونه ما؟
باور کنيد از ديدنتون خيلي خيلي خوشحال ميشيم
خاله لیلا
3 شهریور 92 18:47
تولد ، تولد ، تولدت مبـــــــــارک
مبارک ، مبارک ، تولدت مبارک
بیا شمعارو فوت کن که صد سال زنده باشیییییییییی
از طرف جمعی از دوستان




سلام لیلا خاله عزیزم!
می بخشی که مامان من هیچ وقت شارژ موبایلش اینقدر دووم نمیاره که بتونه به موقع جواب اس ام اس های شمارو بده . آخه این مامانم سرش خیلی تازگیها شلوغ شده . تازشم می خواستم ازش به شما گله کنم که به من هم این روزها کمتر می رسه .
ممنونم لیلا خاله نازم که برام پیغام دادی و کیک سفارش دادی. دوست دارم شمارو ببینم .مامانم هم دوست داره شمارو ببینه و دلش برای شما و دوستای دیگه ش تنگ شده.
ممنون که یاد ما می کنید . ایشاله که نیلوفرجون هم تولدش مبارک و صدساله بشه .