وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

تعطیلات

1392/5/17 12:00
نویسنده : مریم بانو
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گل و عزيزم و همينطور سلام به دختر نازنينم که ديگه داره کم کم به يکسالگي نزديک مي شه. راستش يه خرده وقتي ياد اون روزهاي اولي که ويانا به دنيا اومده بود مي افتم احساساتي مي شم . اينکه چقدر مادر شدن شيرينه و لذت داره . اينکه ببيني کودکي که در آغوشته پاره اي از وجود خودته . از جنس خودته . خون تو در رگهاشه . خيلي دلم براي اون ساعاتي که ويانا نوزاد بود و تازه به دنيا اومده بود تنگ مي شه . از خدا مي خوام به دخترم عمر طولاني و موفقيتهاي زياد نصيب کنه و زندگي سعادتمندي داشته باشه .

اين چندروزه هم به خرده به خاطر شرايطم و هم به خاطر شلوغي کار وقت نداشتم آپديت کنم . از دوستاني که سرزدند عذر مي خوام.

 ديگه حالا دختر گلم خيلي داناتر شده و شرايط اطرافش رو درک مي کنه . گاهي رفتارهاي من و احمدبابا رو تقليد مي کنه که باعث خنده و تعجب ما ميشه . گاهي نسبت به امر و نهي ما واکنش نشون مي ده . مثلا بعضي وقتا گوش ميده و اگه بگيم کاري رو انجام نده انجام نمي ده . شروع مي کنه به مالش گوش و بيني اش. گاهي هم به جاي اينکه گوش بده تندتند همون کاري که نبايد انجام بده رو انجام ميده. توي همه اين مواقع تو خيلي شيريني عسلم.!

مادربزرگش براش دو تا بلوز بافتني خوشگل بافته . دستش درد نکنه.

هفته ديگه محل کارمن کلا تعطيله . مثلا تعطيلات تابستاني داريم . سعي مي کنم نهايت استفاده رو از بودن با دختر گلم ببرم.

فعلا خدانگهدار تا هفته هاي آتي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زیبای خفته
17 مرداد 92 12:07
سلام دوست عزیزم وبت عالیه خوش حال میشم به چت روم ما که محیطی اروم وشاده بیای
فروشگاه پرسل
17 مرداد 92 12:17
دیگر نگران خراب و فاسد شدن مواد در یخچال نباشید دیگر نگران بو گرفتن سبزیجات و مواد پروتئینی در فریزر خود نباشید بدون اینکه دغدغه ای داشته باشید مواد غذایی بخرید داشتن مواد غذایی سالم حق شماست دیگر نگران خراب شدن مواد غذایی خود نباشید مواد غذایی تازه تر از همیشه هدیه مناسب برای زندگی سالم یک وسیله کاربردی و مفید قیمت: 13800 تومان حتما خريد كن براي خريد به ادرس زير برو http://persell.marketfa.biz/prod-260.html
خواب گو
17 مرداد 92 13:50
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان آنیتا
20 مرداد 92 14:12
به به تعطیلات تابستانی. خوش بگذره و سعی کن حسابی استراحت کنی. ضمناً زیاد دلتنگ اون موقع ها نباش. جو جوها در راهن.
خاله لیلا
20 مرداد 92 22:19
کمتر از یک ماه دیگه ویانای ما 1 ساله میشه و خاله لیلای بد هنوز اونو ندیده . . . برام جالبه که چرا تو 1 سال حتی 1 بار هم سعادت دیدن تو رو نداشتم !؟ چه خاله بی مصرفی ام من