وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

لالایی لالایی لا لالایی...

1393/9/17 11:43
نویسنده : مریم بانو
318 بازدید
اشتراک گذاری

لالالالا لالالایی

بخواب ای غرق زیبایی 

چرا ای خواب گرم و خوش

به چشمونش نمی آیی

 

لالا، خواب خوش و شیرین

تو پاورچین و پاورچین

بیا مثل حریر گل

به روی چشم او بنشین

این پست رو می ذارم به یاد اون روزای اولی که دوقلوهای نازنینم به دنیا اومده بودن و ویانا کریر اونارو تکون می داد و با اینکه خودش خیلی کوچولو بود به تقلید ازمن براشون لالایی می گفت و همینطور به خاطر سروین قشنگم که جدیدا وقتی من لالایی براشون می خونم سرشو تکون میده و می گه لالایی لالا لالا ...

دوستتون دارم دخملای قشنگم.

دو تا مهتاب لالالالا

یکی پایین یکی بالا

یکی رو دست شب خوابه

یکی رو دست من ، لالا

 

لالایی صورتت ماهه

که نورش توی درگاهه

دو چشمونت که وا می شه

طلوع صبح بی گاهه

 

لالالالا گل لادن

لالا کن تو کنار من

که دستی اومده کرده

چراغ ماه ما روشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله لیلا
17 آذر 93 12:56
خیلی قشنگه ........ نمی دونم چه احساساتی رو با فرشته هات تجربه می کنی !!! ولی هر چی هست باید فوق العاده و بی نظیر باشه . خدا حفظشون کنه