وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

سلامی دوباره

1393/1/18 10:15
نویسنده : مریم بانو
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صدتا سلام به همه دوستای عزیزم که تو این مدت به من سرزدند و یادی از من و دخترهام کردند و تشکر از همه اونایی که به یاد ما بودند. دلمون خیلی برای همه تون تنگ شده بود . ازین که می تونیم دوباره گاهی دیداری از هم تازه کنیم خوشحالیم .قلب

بالاخره بعد از ٦ ماه من تونستم یه سری به وبلاگم بزنم . تو این مدت اینقدر سرم شلوغ بوده که وقت نکردم لب تاپم رو از کیفش دربیارم  چه برسه به اینکه بخوام به اینترنت وصل بشم . باورتون نمیشه ؟؟؟؟!!!! خدا ایشاله به دوقلو ( در واقع سه قلو) گرفتارتون کنه تا بفهمید چی می گم .زبان

از خاطرات این مدت براتون تعریف می کنم . سر صبر!

فعلا بای بای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله لیلا
18 فروردین 93 12:43
هورررررراااااا ببینین کی اومده وااای نمی دونی چقدر خوشحال شدم از دیدن نوشته تازت سال نوتون هم مبارک گل بانو
مامان آنیتا
18 فروردین 93 13:50
سلام سلام. جیگر سه قلوها. خدا حفظشون کنه ایشالا.
خاله لیلا
24 فروردین 93 10:40
تولدت مبـــــــــــــــارک مریم بانو مامان جوجه های نازنین دوستت داریم یه عالمه