وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

کودکم هدیه ای از خدا!!!!!

1392/4/17 8:54
نویسنده : مریم بانو
191 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل عزیزم تازه دارم می فهمم که چطور تو می تونی یه هدیه بزرگ از طرف خدا باشی .

تو هدیه خدایی که نذاری مامانت شبا بخوابه . نصف شبها دوره بیفتی تو خونه و تو تاریکی به همه جا سرک بکشی . بعد هم سرتو بذاری رو مبل و به حالت ایستاده به خواب بری و من از قشنگی کار تو لذت ببرم . صبح هم خواب بمونم و دیر برسم سرکار . اینم یه لذت دیگه از زندگی که با وجود تو می برم یعنی صبح بیشتر می خوابم .

friend - emoticonswallpapers.com

تو هدیه ای از خدا هستی به خاطر اینکه باعث می شی من وقت نکنم حتی یکساعت در روز تلویزیون نگاه کنم . آخه برای چشمام بده . مگه نه!!؟؟

تو هدیه خدایی تا یه وقت من یک لحظه تو فکر و خیال نرم و همش فکر و ذکرم درگیر تو و کارای تو باشه . قربونت برم که اینقدر به فکر مامانتی عزیزکم .

تو هدیه بزرگ خدایی و باعث می شی من خیلی وقتا کارایی بکنم و اداهایی در بیارم که از بچگی تا الان برام ممنوع بوده و زشت به حساب می اومده ولی با وجود تو توجیهی برای همه اون کارها هست .

و خیلی چیزای دیگه که به خاطر وجود تویه قشنگم . پس تو واقعا هدیه بزرگ خداوند به من و بابایی هستی. خدایا تورو به خاطر این هدیه قشنگت و همه لطف هایی که می کنی شکرگزارم.

friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه مامان محمدامين
17 تیر 92 12:48
واقعاً همينه که نوشتي
خاله عشرت
17 تیر 92 14:32
سلام بر مامان مریم وگل دخترش ویانا جان بعداز حدود سه هفته موفق شدم به وبلاگ ویانا کوچولو سر بزنم. همه مطالب رو بخونم .ازاینکه دوقلو باردار شدی خیلی ذوق کردم.خدا این هدیه های شیرین رو بهت ببخشه. تصورش رو بکن همسان باشن وای چقدر خوردنی هستن.
خاله آموزشي (مهشيد)
18 تیر 92 9:33
خاله جون مامانت يادش رفت اين مطلب برات بنويسه که همه اين شيطوني ها تا چند وقت ديگه سه برابر ميشه
maryam sadat hosseini
19 تیر 92 12:35
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
22 تیر 92 16:23
دوست بزرگوار مریم بانو دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
مامان مليكا
29 تیر 92 12:37
خوبي خاله دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون ميشم بعد از اينكه كد رو پيامك كردين بهم اطلاع بدين منظورم تو وبلاگشه http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/