وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

زندگي در گذره...

1392/3/29 11:15
نویسنده : مریم بانو
117 بازدید
اشتراک گذاری

دخترگلم ! به خاطردندونات هيچي نمي خوري فقط شير مي خواي . اونقدر با حرص سرشيشه رو فشار مي دي و نق ميزني که جيگر مامان کباب ميشه . دو روزه روم به ديوار همش اسهال داري . دور تو بگردم من الهي که هيچي هم نمي گي !

خيلي دختر حساسي هستي . تن صدا که يه ذره بالا ميره ميزني زير گريه و مياي تو بغل تا آروم بشي . اونوقته که من دلم مي خواد دنيا نباشه ولي تو اينجور رنجور نباشي . عروسيتو ببينم الهي دخملي مامان .niniweblog.com

ديشب قرار بود با احمدبابا و عمه ها و مهديار و پدرجون و مادرجون بريم پارک ساحلي که چون از باغ گيلاس دير برگشتن نرفتيم . و کلي ماجراهاي ديگه که دوست ندارم اينجا تعريفشون کنم .

بي خيال ......niniweblog.com

خوبه که زندگي در گذره . و تو مي توني شب بگي ولش کن فردا يه فکري براش مي کنم . يا صبح روز بعد که از خواب بيدار ميشي به خودت بگي امروز يه روز ديگه ست . جور ديگه زندگي مي کنم . جور ديگه رفتار مي کنم .

راستي ، ديروز آوردمت سرکار پيش ماماني و خاله آموزشي ها . خيلي بازي کردي . تازه زدي کيبورد خاله فرشته رو از کار انداختي . اونقدر بازي و شيطوني کردي که سرکار ماماني خوابيدي و استراحت کردي . تازه کارخرابي هم کردي با خاله الهه رفتيم تميزت کرديم . دستش درد نکنه !

عسلم ! الان سرکارم و تو پيش زندايي مهري هستي . دلم برات يه ذره شده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدامين
29 خرداد 92 11:27
زياد نگران اسهال و سوختگي پاهاش نباش. به خاطر دندون در آوردنشه حساس نشو حساس نشو
خاله لیلا
29 خرداد 92 11:34
امیدوارم همیشه به خوبی و خوشی بگذره برات . تو سختی های امروز هم حکمتی هست که گذر زمان اون رو هم بهمون نشون میده . شاد و سلامت باشی دوستم