وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

زندگی

1391/5/9 13:05
نویسنده : مریم بانو
118 بازدید
اشتراک گذاری

دلم مي خواست ديوان مهدي اخوان ثالث بود و با صداي بلند مي خواندمش . با آن سبک خراساني مليحي که با شعر نو تلفيقش کرده و منو به وجد مي ياره . همه چيز توي شعرش هست . شادي هست غم هست اميد هست زندگي هست مردگي هست جنگ هست .....خودش هم هست با آن سبيلهاي بزرگ و مردانه ش .

يا غزل سعدي مي خواندم و عاشق مي شدم دوباره ........

يا فردوسي مي خواندم و حس ناسيوناليستيم گل مي کرد و مي زدم توي دهن همه توراني ها و عرب ها و .........

اي خدا! دلم چقدر شعر مي خواد يا شايدم شر و ور مي خواد ..........؟؟؟

زندگيم همين جوري شده . همش يه جوري اين روزا رو بگذرونم تا تموم بشه ... تا زودتر تو بياي .... تا ببينم چه شکلي هستي .... تا بدوم ... تا برقصم ... تا تو باشي و زندگي من با تو باشه ................. دخترم ... همه اين روزا رو به خاطر تو آهسته مي رم و آهسته مي يام .....

زندگيم جريان داره . باتو . در من . دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ليلا
9 مرداد 91 13:13
داري كم كم غزل عاشقانه ميشي مريم بانو ، كم كم داري ناب ترين شعر هستي مي شي شرقي من ، كم كم داري مــــــــــــــــادر ميشي دوست بي نظير من ! تبريك به تو . . . دوستت دارم
❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 13:00
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
لیلا مامان آرمین
15 مرداد 91 14:50
انشاءاله به سلامتی نی نی تو به دنیا میاری. خاله جون آرمین توی یه مسابقه شرکت کرده رای گیری داره. بهش رای می دی؟ تا دوشنبه وقت داره. شماره اش 10 آدرس وبلاگ رای گیری: http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php ممنون