وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

سيسموني

1391/5/2 11:45
نویسنده : مریم بانو
305 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک دلبندم ، ديروز سرويس چوبت رو هم از کارگاه اورديم و توي اتاق چيديم .ترکيب سفيد و فيروزه اي قشنگي شد .تختت رو جا داديم کنار تخت خودمان . نصف اتاق رو به تو دلبندم داديم و نصف اتاق هم مال من و بابا احمد . باقي  وسايل رو که گذاشتم خونه بابا اسماعيل بايد بياريم و بچينيم توي کمد و بوفه ت . منتظر روزي هستم که تو بيايي و توي تختت آرام بگيري و من نگاهت کنم . اميدوارم سالم و سرحال باشي و از بودن توي اتاق در کنار ما لذت ببري .

مي بخشي که جامون تنگه و براي تو اتاق نداريم . انشاله به زودي بتونيم به خونه بزرگتري نقل مکان کنيم تا تو هم يه اتاق قشنگ براي خودت داشته باشي .

بابا اسماعيل ديشب از تهران اومد و من و بابايي رفتيم پيشش . ميتراخاله هنوز تهرانه و داره حسابي خوش مي گذرونه ماروهم که يادش رفته . خوش باشن .

مواظب خودت باش عزيزم ، دوستت دارم . منتظرتم ..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زینب خانم
2 مرداد 91 11:51
سلام انشالله به خوسی و میمنتی شما هم زود زود خونه دار نیشید یه خونه بزرگ و عشقولانه
خاله ليلا
2 مرداد 91 12:02
به سلامتي . مباركه . ...