وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

براي عزيز دلم...........

1391/4/28 10:36
نویسنده : مریم بانو
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم ..... سلام

تو چه هستي موجود کوچولو که من از الان اين چنين شيفته توام و هرلحظه دوست دارم تو به دنيا پا بگذاري و من تو را ببينم ؟ خدا را شاکرم که وجود تو را از وجود من و در وجود من چنان نهاد که مهرو محبت تو عميقا در من گره بخورد و خدا را سپاسگزارم که تو نازنين کوچک ، را براي من و پدرت خلق کرد  . دوستت دارم دخترم ! خيلي دوستت دارم .

ديروز رفتم سونوگرافي . شکر خدا همه چيز نرمال بود و مشکل خاصي نيست . سلامتي تو بزرگ ترين آرزوي من در زندگي است .

منتظر ديدنت هستم .................

از همه دوستاني هم که سر مي زنند و لطف مي کنند پيغام مي گذارن  ممنونم بخصوص خاله ليلا دختر باران و دريا و خاله الهه با اون پسر بامزه زشتش !!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ليلا
28 تیر 91 10:47
سلام عزيــــــــــــــــــزم . خدا رو شكر كه سالمي ، خدارو شكر بخاطر وجودت . زود بيــــــــــــــا كه ميخوام بيام گلپايگان . . .
مامان محمدامين
28 تیر 91 13:16
سلام .اميدوارم دوردونت به سلامتي به دنيا بياد ببينيم چه شکلي که اينقدر براي پسرم کلاس مي ذاري
مامان زینب خانم
2 مرداد 91 11:33
سلام به سلامتی انشالله تا چشم بهم بزاری نی نی تون میاد تو بغلت التماس دعا به ما هم سر بزنید شاد باشید