وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

دختر گلم سلام

1391/3/11 11:05
نویسنده : مریم بانو
131 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم بازم سلام . چندروزه که نتونستم برات چیزی بنویسم و مطلب بذارم . این روزا یه حال دیگه ای دارم . یه جور دلشوره ......یا یه شوق بزرگ .........یه انتظار قشنگ ......نمی دونم شاید هم ذوق دیدار تو و تمام مدت در این فکر که ......... لحظه دیدار نزدیک است .... . وای ! چه روز قشنگیه اون روزی که تو توی زندگیم پا بذاری و صدای تو فضای خونه منو پر کنه ...... چه لحظات قشنگیه اون لحظه ای که ببینم داری نگاهم می کنی ... .

این روزا برای اسمت مرددم . دوست دارم زودتر به یه نتیجه ای برسم و دیگه به همه اعلام کنم که دخمل خوشگل مخملی من اسمش چیه .

احساس می کنم جات کوچیکه و فضای کمی برای حرکت داری ، تازه همه هم می گن چرا شیکمت بزرگ نمی شه و بچه ت کوچیک مونده ...... بزرگترا هم تفسیر می کنن که بچه تو پهلوهاشه و نشون نمی ده ........... همکارامم می گن خوبه که نشون نمی ده چون سرکار راحتتری !!!!!!

بالاخره ما نفهمیدیم کدومش خوبه کدومش بده ؟ ولی خودم دوست دارم بزرگتر باشی و دیگه باورشون بشه که بابا منم دارم مامان می شم و یه دختر خوشگل تو راه دارم . انگار اینجوری زیاد آدمو جدی نمی گیرن .

کار خدایه دیگه چی کار کنیم .؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدامين خوشکله
11 خرداد 91 11:17
اللللللللللللللللهي. وقتي 9 ماهت بشه مي خواي چي بگي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الهي دخمل کوچلو لوت سالم به دنيا بياد .راستش منم دلم مي خواد بدونم چه شکلي. ولي همه بچه ها مثل فرشته مي مونند
لیلا
11 خرداد 91 12:32
دختر کوچولوی ما ناز و ظریفه ، اصلا به خاله لیلاش نرفته ، قربونش بشم من ......
مریم سادات
11 خرداد 91 14:17
انشاله که دختر کوچولوت به زودی سالم و سرحال به دنیا یاد.معلومه که خیلی خجالتیه که خودشه از همه پنهان میکنه!
مامان محمد صادق(زهرا)
24 خرداد 91 10:32
الهی ی ی ی! ان شاللا زودتر بیاد و خونتون و گرم گرم کنه!!! ****************************** پیش مام بیا! آپ کردم! می خوام نظرتو بدونم مامان بعد ازین!!