وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

سلامی دوباره

1393/7/7 14:32
نویسنده : مریم بانو
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزم 

روزهای زیادی است که حس نوشتن در من بیدار نیست . راستش چون توی خونه این کوچولوهای نازنین وقتمو خیلی می گیرن و حتی دیگه فرصت پیدا نمی کنم ازشون عکس بگیرم یا کار دیگه ای غیر از نگهداری و رسیدگی به اونهارو انجام بدم خیلی هم به نوشتن و آپدیت این وبلاگ فکر نمی کنم . از صدقه سر این نازنینان هم گوشی بنده به دیار باقی شتافته و کلی از ارتباطاتم هم قطع شده .

دوست دارم چیزایی بنویسم اما نه اینجا جاش هست و نه مجالش .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی عکس
7 مهر 93 17:34
ماشاالله چه بچه های نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
لیلی
8 مهر 93 15:38
شده یه خط بنویسی هم ما خوشحال میشیم . دوست داریم مااااااااا