وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

یه روز جدید

1391/2/28 8:47
نویسنده : مریم بانو
100 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه روز دیگه از زندگی مامانته ! یه روزی که باید بیام سرکار و به فکر همه چیز و همه کجا هم باشم . به فکر تو هم که گاهی با یک تکان خودتو نشون می دی باشم . دوستت دارم کوچولوی من ....

به فکر بابایی که خسته و دیر از سرکار میاد و دیگه دلم از کاراش گرفته ....

به فکر تنهایی های بابام که دلمو به درد میاره .....

به فکر نبودن مادرم ......به فکر میترا خاله ........به فکر داداشای عزیزم .........به فکر پایان نامه ناتمامم................ ای خدای من ! خوبه که تو هستی . خوبه که تورو دارم ........

نی نی نازم ! من به فکر اینها هستم .تو فکر این چیزارو نکن . سعی کن بزرگ و قوی بشی و سالم به این دنیا بیای . دختر خوشگل من !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)