وياناويانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

دختران من هدیه ای از خدا

سبزی زندگی من

1391/2/28 9:06
نویسنده : مریم بانو
147 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام ،

خوابم میاد......... خوابم میاد ...........

چند شبه دیر خوابم می بره تازه اونم به سختی ............

اما عیب نداره ......... به خاطر تو .......................فقط به خاطر وجود نازنینت عزیز دلم .....................

امروز خنکه ، اینقدر که گاهی دوست دارم یه لباس گرم پیدا کنم و بپوشم . پنجره رو باز گذاشتم تا بوی علف همه اتاقو پرکنه .... از پنجره که بیرونو نگاه می کنم انگار تا ته دنیا سبزه . سبز سبز ........مثل رویش ، مثل جوانه ، مثل تو..!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میرزا کوچک خان
28 اردیبهشت 91 10:30
سلام! فکر کنم نی نی های ما هم سنن! خواستی به منم سر بزن.... اگه دوست داشتی بیا تبادل لینک کنیم با هم...